در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۱۹ ب.ظ

پاکستان ودر گیری های مرزی اش

پاکستان ودر گیری های مرزی اش

پاکستان، نیروهای ارتش هند را به نقض آتش بست و تیر اندازی به سوی غیر نظامیان متهم کرد.

پاکستان، ادعا کرد که حدود 6 موشک از سمت ایران به داخل خاکش اصابت کرده است

 تحمیل جنگ ودرگیری بر مردم ملکی در هرگوشه ای از جهان که باشد قلب انسان را جریحه دار می سازد واحساسات وعواطف انسانی را تحت تأثیر قرار می دهد اما وقتی که رنج وسختی جنگ بر مردم مسلمان و جنگ زده مثل مردم کشمیر( چه کشمیر تحت کنتر هند وچه کشمیر پاکستان) فشار می آورد، علاوه بر افروخته شدن احساسات انسانی، عواطف دینی و مذهبی نیز متأثر می گردد. طبعا در هرگوشه ازجهان که جنگ وخونریزی اتفاق می افتد، این طبقات ضعیف اجتماعی هستند که بیشر هزینه های جنگ را به دوش می کشند فرزندان طبقه پایین جامعه است که عسکران و سربازان جنگی اطراف در گیری را تهیه وتدارک می کنند، هرچند که فرماندهان ورهبران کشورهای درگیر آغار کننده وآتش بیار معرکه هستند درعین حال پیامدهای جنگ کمتر دامن آنها را می گیرد. این قانون نا نوشته تمامی جنگ ها در جنگ میان هند وپاکستان نیز به خوبی اجرا می شود.

درست است که حکومت های دست نشانده وحاکمان فاسد، در هیچ زمانی ودر هیچ محدوده جغرافیایی خود را با مصیبت های مردم شریک ندانسته وخود و طبقه اجتماعی خودش را تافته جدا بافته از مردم می دانند، اما در عین حال امروزه حکومت لایق پاکستان می تواند تا حدودی شرایط مردم ننگرهار افغانستان را درک کند؛ زیرا در این زمان اگر ذره ای از شرایط مردم خود در سرحدات با هند با خبر شوند می فهمند که مرد مرزنشینان افغانستان در این دوسال موشک پرانی های آنها چه کشیده اند. ودر نتیجه مردم بی گناه افغانستان را به توب نخواهند بست. بامید اینکه در هیچ کشوری، مردم قربانی خود خواهی خود فروخته های بی درد نباشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
mohammad razavi

پاکستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی