در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

شایعه ها در مورد کابینه

محمدعارف سروری به حیث وزیر داخله معرفی می شود

به نقل از یک منبع معتبر که نخواست نامش فاش شود گفت: برای وزارت امور داخله، چهار نامزد در نظر گرفته شده بود که نهایتاً انجینیر محمدعارف سروری بعنوان نامزد وزیر وزارت امور داخله به شورای ملی معرفی خواهد شد.
قبل از این گمانه ها حاکی از معرفی فضل احمد معنوی بعنوان وزیر داخله بود اما این منبع می گوید که چهار نامزد برای پست وزارت امور داخله مطرح شده بود که شامل: امرالله صالح، ستار مراد، فضل احمد معنوی و انجینیرمحمدعارف سروری بودند؛ نهایتاً فیصله شد که آقای سروری بعنوان نامزد وزیر، به پارلمان معرفی شود.
انجینیر عارف سروری از ولایت پنجشیر می باشد که سابقاً به حیث رئیس عمومی اداره امنیت ملی و نماینده مجلس سنا ایفای وظیفه کرده و در دوران مقاومت نیز از نزدیکان احمدشاه مسعود و از مسئولین امنیتی حکومت مجاهدین بوده است.
دیگر پست هایی که بر روی نامزد وزیران آن، تفاهم صورت گرفته، شیرمحمد کریمی برای وزارت دفاع، سعادت نادری برای وزارت کار و امور اجتماعی، سردارمحمد رحیمی برای وزارت تجارت، جیلانی پوپل برای وزارت مالیه، صلاح الدین ربانی برای وازرت امور خارجه، فیض الله ذکی برای وزارت اطلاعات و فرهنگ، رحمت الله نبیل برای ریاست عمومی امنیت ملی، معرفی خواهند شد. همچنین وزارت احیا و انکشاف دهات به نامزدوزیر حزب اسلامی، وزارت عدلیه برای آقای عالمی بلخی و موقف لوی درستیز برای جنرال عتیق الله بریالی، تقریباً نهایی شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی