در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات

در میان این همه ترویج اسلام هراسی در غرب که یک روز با قرآن سوزی و روز دیگر با کشیدن کاریکاتور پیامبر بزرگوار اسلام (ص) صورت می گیرد و با این همه اسلام ستیزی که گروه هایی چون طالبان و داعش (دست پرورده های غرب) انجام می دهند، سکوت اعراب آل سعود و آل خلیفه نیز قابل توجه است

سیاست غربیها به ویژه آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه مسلمانان همیشه این بوده است که اقدامی علیه احساسات مذهبی مسلمانان به راه می انداختند، سپس چندین تروریست تربیت شده ی دست آموز را به معرکه می کشاندند و بعد از آن بیشترین سوء استفاده را از به نفع خود می بردند.

این سیاست را در اقدام هفته ی اخیر نشریه شارلی ابدو که در کشیدن کاریکاتور از پیامبر اسلام (ص) هیچ ابایی ندارد، می توان به راحتی مشاهده کرد. آنها با آگاهی کامل از احساسات پاک مسلمانان نسبت به پیامبر عظیم الشان اسلام آگاهی دارند اما برای چندمین بار اقدام به نشر کاریکاتور موهن از پیامبر اکرم (ص) کردند. سپس گروهی از مردان مسلح ناشناس به دفتر این نشریه حمله کرده و 4 کاریکاتوریست و 12 نفر از کارمندان این نشریه را به قتل رساندند.

سپس هم آمریکا در کنار همه شرکایش بوق و کرنا به راه انداختند که این حمله تروریستی مربوط به مسلمانان بوده و باید بیش از پیش به موضوع اسلام هراسی توجه گردد. حتی به این هم بسنده نکردند و این نشریه را مجبور ساختند تا باز هم درباره نشر کاریکاتورهای دیگری از پیامبر (ص) اقدام نماید.

در حالی که فرانسه کشوری است که بیشترین جمعیت مسلمان اروپا را دارد و قطعا همه می دانند این اقدام مجله شارلی ابدو یامدهای شدیدی برای مسوولان آن خواهد داشت. حتی بی بی سی به عنوان بنگاه سخن پراکنی انگلیسی ها نیز که مخاطبین مسلمان زیادی دارد، خود را از نشر این توهین ها به پیامبر بی نصیب نگذاشت.

البته این موضوع مربوط به امسال و پارسال نیست. مدتها است که برخی از خبرگزای‏های غربی طی فراخوانی از همه کاریکاتوریست‏ها خواسته‏ اند تا برای رسیدن به آزادی بیان، در مسابقه‏ برای به تصویر کشیدن پیامبر (ص) شرکت کنند. یعنی در توطئه‏ ای‏ آشکار و در یک اهانت عجیب به بیش از یک میلیارد مسلمان، چنین اقدامی انجام شود!!!

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا چندین سال قبل نیز یک روزنامه ی دانمارکی کاریکاتور حضرت پیامبر اسلام (ص) را نشر نمود که عمامه ای به شکل یک بمب بر سر داشت و به نام پوشش آزادی بیان حضرت رسول خدا (ص) را به طور توهین آمیز یک تروریست معرفی نمود که مسلمانان و کشور های اسلامی به این توهین واکنش نشان دادند.

بعد از آن ماجرای قرآن سوزی تری جونز کشیش مسیحی به راه افتاد و بعد قرآن سوزی سربازان آمریکایی در بگرام و سپس هالند و ناروی و دانمارک و فرانسه ادامه دهنده این سیاست آمریکایی - انگلیسی شدند تا به بهانه آزادی بیان و گسترش اسلام هراسی در غرب، از هیچ عمل زشت و قبیحی ابایی نداشته باشند.

در یک سال گذشته هم که گروه تروریستی داعش را پرورش دادند و اکنون هرجا نامی از اسلام برده می شود پرچم سیاه این گروه تروریستی ضد اسلامی را بلند می کنند تا نام اسلام را در جای جای جهان بد جلوه دهند. آن هم با چه آب و تابی.

اما کسی نیست از این سردمداران تروریست و پرچمداران پروژه اسلام هراسی بپرسد این همه اقدام ضد اسلامی شما برای چیست؟ چرا این همه علیه مسلمانان توطئه چینی می کنید؟ چرا این همه علیه کشورهای مسلمان جنگ و خونریزی به راه می اندازید؟ آخر ساخت این همه گروه تروریستی بنام اسلام و مسلمین به کجا ختم می شود؟

آیا سیاست و قدرت و چوکی این چند ساله ی دنیا اینقدر ارزش دارد که شما به خاطر رسیدن به آن توهین به پیامبران خدا را سرلوحه ی کار خود قرار دهید تا از توهین به فرستاده ی نور و رحمت حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم به مقاصد شوم خود برسید؟ هرچند که اگر اینها دین داشتند و اعتقادی به خدا و روز معاد داشتند، هیچ وقت برای حفظ منافع خود اینگونه رفتار نمی کردند.

البته در میان این همه ترویج اسلام هراسی در غرب که یک روز با قرآن سوزی و روز دیگر با کشیدن کاریکاتور پیامبر بزرگوار اسلام (ص) صورت می گیرد و با این همه اسلام ستیزی که گروه هایی چون طالبان و داعش (دست پرورده های غرب) انجام می دهند، سکوت اعراب آل سعود و آل خلیفه نیز قابل توجه است.

هرچند تعجبی ندارد زیرا دست آمریکا و همه ی مزدورانش در ترویج اسلام هراسی و اسلام ستیزی در یک کاسه است فقط جایگاه آنها فرق می کند. یکی خاین الحرمین است و یکی حامی تروریست.

بر گرفته از سایت افغان پیپر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۵
mohammad razavi

پیامبر اسلام(ص)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی