در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ب.ظ

حاظر جوابی هایی خواندنی

✳خانم بسیار چاقی سوار اتوبوس شد. فضولی از سرنشینان فریاد زد: 
-نمیدانستم این اتوبوس مخصوص فیلهاست!
زن با خونسردی پاسخ داد:
- خیر آقای محترم...... این اتوبوس مانند کشتی نوح است؛ 'فیلها و خرها با هم سوارش میشوند'!!!
✳نویسنده مغروری به برنارد شاو نوشت:
-من برتر از تو هستم؛ چرا که تو برای پول می نویسی ولی من برای شرف می نویسم..!
شاو پاسخ داد:
-کاملا درست میگویی؛ هر کدام از ما برای چیزی مینویسد که فاقد آن است!!
✳فردی شاعر نابینای را دید و به طعنه گفت:
- خدا کسی را کور نمیسازد مگر آنکه وی را عوض و پاداشی دهد؛ پس تو را چه عوض داده است؟
شــاعـر پاسخ داد:
-مرا پاداش داده به اینکه امثال تو را نبینم!!
✳مردی خواست  شاعر بزرگــی را آزار دهد، گفت:
- تو را که از دور دیدم گمان بردم که زن هستی!!
بـزرگـــ گفت:
- من هم از دور که تو را دیدم گمان بردم که مرد هستی!!!
✳زنی زشت روی مردی را دید و گفت:
- اگر تو شوهر من بودی، در فنجان قهوه ات سم میریختم!!
مرد پاسخ داد:
- اگر تو زن من بودی برای نوشیدن آن فنجان لحظه ای درنگ نمیکردم!!
👉🐬🐝 @jokmiz 💯🐝🐬👈
👉🐬🐝 @jokmiz 💯🐝🐬👈
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
mohammad razavi

شرف

فیل

پول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی