در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۴ ب.ظ

پیام‌های یک صعود و یک سقوط

🔴 پیام های صعود یک موشک و سقوط یک پهپاد

🔹 سپاه پاسداران اعلام کرد که پهباد جاسوسی "گلوبال هاوک یا MQ-4C " یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی جهان است با یک موشک زمین به هوا ساقط کرده است. اعلام رسمی ساقط کردن یک فروند هواپیمای عملیاتی _ جاسوسی آمریکا توسط سپاه میتواند پیام های متعددی داشته باشد:

1⃣ پاسخ تهدید با اقتدار: جمهوراسلامی ایران در دفاع از منافع خود کوتاه نمی آید و هرگونه تهدید را با اقتدار پاسخ می دهد. " دوران بزن و دررو تمام شده است"

2⃣ رعایت خطوط قرمز در حفظ حریم ملی : تنگه هرمز جزء خاک لاینفک ایران است و اطلاق آبراه بین المللی از طرف آمریکا برای مقاصد جاسوسی، از طرف ایران واکنش های دردناکی را برای متجاوزان به دنبال خواهد داشت.

3⃣ شکست جنگ روانی و موازنه وحشت : جنگ روانی پرفشار آمریکا با هدف وحشت آفرینی در روزهای گذشته اگر چه با پشتوانه حرکت ناوهای نظامی و جنگنده ها همراه بود اما عملیات اخیر نشان داد در اعتماد به نفس جمهوری اسلامی اندکی تزلزل دیده نشده و در دفاع از میهن اسلامی محکم تر از گذشته با عزمی راسخ و استوار ایستاده است‌. عزمی که جهت وحشت را به سمت نیروهای نظامی آمریکا معکوس خواهد کرد

4⃣ موازنه قدرت: سقوط پیشرفته ترین پهپاد عملیاتی جهان این پیام را برای آمریکائی ها به دنبال خواهد داشت که انهدام تجهیزات نظامی پیشرفته آمریکا در قبال قدرت نظامی و جنگ الکترونیک ایران بسیار آسان و دست یافتنی است.

5⃣ مانور رسانه ای و شهامت عملیاتی: آخرین پیام این عملیات موفق و اعلام رسمی آن از طریق رسانه های سپاه در شرایطی که آمریکا در ساعات آغازین این شکست را انکار می کرد این واقعیت را نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران مسئولیت اقدامات نظامی خود را با افتخار می پذیرد و از اعلام آن هیچ ترسی به خود راه نمی دهد.

6⃣ اقتدار ایران: یکی از مهمترین پیام های سقوط این پهپاد نوعی پیام به دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان است که بدانند جمهوری اسلامی ایران در #اوج_اقتدار قرار دارد و تهدیدهای ترامپ، تروریستی خواندن سپاه، تحریم های خصمانه و در عین حال درخواست های ملتمسانه مذاکره ، اندک تغییری در روحیه انقلابی ملت غیور ایران نداشته و نخواهد داشت.

7⃣ اولین مانور قدرت سپاه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
mohammad razavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی