در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

تغییر دنیا

تغییر دنیا

بر سر گور کشیشی در کلیسای وست مینستر نوشته شده است» : کودک که

بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم . بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی

بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم . بعد ها دنیا را هم بزر گ دیدم

و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم. در سالخوردگی تصمیم گرفتم

خانواده ام را متحول کنم . اینک که در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر

روز اول خودم را تغییر داده بودم، شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۴
mohammad razavi

تغییر

نظرات (۲)

زیبا و قابل تامل 
درون کانون تحولات برون است
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۸ خرید ملک در استانبول

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی