در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ق.ظ

کنکور علمی یا کمپاین انتخاباتی

کنکورعلمی یا کمپین انتخاباتی ؟

چند سالی هست که مراسم کنکور دانشگاهها ومراکز آموزش عالی در ولایت غزنی تبدیل به  مراسم کمپین انتخاباتی نمایندگان پارلمانی گردیده است و هرچه هم به انتخابات نزدیک تر میشود، تبلیغات نمایندگان نیز پر شورتر از قبل گوشها را کر و چشم ها را می آزارد.

چیزی که امسال و در مراسم دیروز کنکور در شهر غزنی بیش از همه تأمل بر انگیز بود، حضور نه، بلکه رقابت جناب نمایندگان برای بدست آوردن جایگاه در نزدیک ترین فاصله با بکس سوالات بود که سرانجام افراد براساس قدرت بدنی شان در جایگاه و به فاصله مناسب با بکس قرار گرفته و به انداختن عکس یادگاری پرداختند!

ماجرا هنگامی جالب تر شد که حضرات لطف نموده و رسما اقدام به افتتاح مراسم کنکور نمودند؛ زیرا اولادهای مظلوم مردم که روزها بود منت کش حضور وهمکاری حضرات بودند، دیدند که سوالات آنها اصلا به زبان دیگر طراحی شده است. نتیجه این شد که مردم ماندند وسوز سرمای غزنی و هوتل های سرد تر از سرد. نمایندگان که حالا عکس های تبلیغاتی شان را گرفته بودند، با خوشحالی تمام اقدام به نشر اخباربرگزاری مراسم موفق کنکور وحضور سبز و پربرکت! جناب نماینده از طریق رسانه های همسو با خود نمودند!  

ناگفته نماند که حدود صدها تن (بیش از 600 تن) از داوطلبن فارسی زبان کنکور که سوالات پشتو دریافت کرده بودند در حالی که ولسوالی دور دست اطراف نیز هستند، پشت دروازه های ولایت و به امید سوالات جدید هنوز هم در شهر غزنی بسر می برند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
mohammad razavi

کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی