در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

پدر وپسر

پدری دست بر شانه پسرش گذاشت و از او پرسید: فکر می کنی تو می توانی مرا بزنی یا من تورا؟
پسر جواب داد من می زنم...
پدر نا باورانه سوال را تکرار کرد ولی باز همان جواب را شنید. پدر با ناراحتی از کنار پسر رد شد بعد از چند قدم دوباره سوال را تکرار کرد تا شاید جواب بهتر بشنود. پسرم من می زنم یا تو؟
این بار پسر جواب دادشما میزنی.
پدر گفت چرا دو بار اول این را نگفتی؟
پسر جواب داد: تا وقتی دست شما روی شانه من بود عالم را حریف بودم. ولی وقتی دست از شانه ام کشیدی توانم را با خودت بردی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
mohammad razavi

پدر وپسر

نظرات (۲)

سلام
وبلاگتون عالیه اگر ممکنه لینک کنید
ممنون
ایستگاه خرید
سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از آخرین مطلب سایت من دیدن کنی .

عنوان مطلب : جاینت ، هشتمین شگفتی جهان


اگر تونستی نظرت را هم بگو !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی