در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ق.ظ

ویژگی های بندگان خدا از نگاه قرآن 5

و [ بندگان خداوند] کسانی اند که با خدا معبود دیگری نخوانند، و کسی که خدا[خونش را ] حرام کرده جز به حق نکشند، و زنا نکنند و هرکس چنین کند مجازات خواهد شد.

 سوره فرقان، آیه 68.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
mohammad razavi

زنا

قتل شرک

نظرات (۱)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۳ خدمات تشریفات

خدمات مجالس با 18 سال سابقه در خدمات تشریفات

به جرات می شه گفت مراسم ازدواج ( خدمات تشریفات عروسی و تشریفات مجالس ) یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی هر انسانی می باشد و هر خدمات تشریفات عر ووس خانوم و آقا دامادی از سالها قبل رویای زیبا از آن شب را برنامه ریزی می نماید.

تشریفات کوروش و خدمات مجالس هم اکنون با در اختیار داشتن چندین تیمی موفق ، مجرب و با سابقه درخشان در زمینه های خدمات تشریفات مختلف در زمینه های برگزاری جشن عروسی و برگزاری جشن سالگرد ازدواج و خدمات تشریفات و خدمات مجالس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم همایش و سمینار و ... مفتخر است برگزار کننده لحظات زیبا و با شکوهی برای شما عزیزان باشد . در حال حاضر مجموعه خدمات مجالس یکی از کاملترین و مجهزترین خدمات مجالس مجموعه های تشریفاتی و خدماتی و همراه با کترینگ و آشپزخانه صنعتی اختصاصی و تجهیزات مدرن از لحاظ کیفیت در ایران می باشد .

مجموعه تشریفات مجالس پس از گذشت چندین سال موفق در زمینه خدمت رسانی در بخش عروسی، در سال 1391 پا به عرصه برگزاری همایش ها و سمینارهای نهاده است، که می توان به همایش های خواص و معرفی محصول و افتتاحیه های متفاوت و بزگ و خدمات مجالس و تشریفات مجالس همچنین جشن های باشکوه اشاره کرد، که زیر نظر مجموعه تشریفات کوروش برگزار شده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی