در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ق.ظ

دزد موتورسیکلت

اینو آقایی که نمایشگاه موتورسیکلت داشت تعریف کرد :
یه مردی میره در خانه یکی رو میزنه و میگه که من قبلا یک موتورسیکلت از در خانه شما دزدیده ام و حالا میخوام که سفر حج برم و آمدم که از شما حلالیت بطلبم و حلالم کنید و حاضرم که برای جبران آن ضرری که به شما وارد کرده ام یک دستگاه موتور نو براتون بخرم.!
 زن به شوهرش میگه که حالا که این آقا پشیمان شده بهتره حلالش کنیم تا حالا که قصد سفر مکه داره با خاطر آسوده حجش را بجا بیاره، اما شوهرش میگه این حتما خیلی پولداره که میخواد مکه بره بگذار طلبمون را ازش بگیریم..!
خلاصه از اون دزده می خوان که براشون یک موتور بخره، دزده هم قبول می کنه و همراه اون مرد میان پیش موتور فروش بعد اون مرد یک موتور ۱۲۵ تلاش انتخاب می کنه براش بنزین می ریزن توش و روشنش می کنند، مرد یه دوری باهاش می زنه،،پسندش می کنه، حالا قراره که دزده پول اون را پرداخت کنه، اما قبلش میگه که بهتره خودم هم یه دوری باهاش بزنم که اگه خوب بود یکی هم برای خودم بگیرم و جفتش را حساب کنم، بعد سوار موتور می شه یه دوری می زنه، اما دیگه بر نمی گرده !
حالا چندماهه که اون بابا داره قسط موتور دزده رو پرداخت می کنه..!
📕 @yad133
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی