در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت

عدالت = انسانیت آرمانی و آرمانشهرانسانی.

در هوای عدالت
وبلاگ شخصی سیدمحمدعلی رضوی دانش پژوه حوزه علمیه قم و دکتری حقوق جزا و جرم شناسی
بایگانی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵ ق.ظ

حافظ و کرونا

معشوقه حافظ ، کرونا گرفته 😞

 

گفتم غم تو دارم

گفتا کرونا دارم

گفتم که ماه من شو

گفتا نفس ندارم

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز

گفتا برو عقبتر احساس سرفه دارم

گفتم که برخیالت راه نظر ببندم

گفتا چقدد نفهمی من حوصله ندارم

گفتم که بوی زلفت گمراه عالممم کرد

گفتا اگر شوی گم آسودگی بیابم

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد

گفتا که حس و حال شعر و سخن ندارم

گفتم که نوش لعلت مارا به آرزو کشت

گفتا به لب فراوان آلودگی بدارم

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد؟

گفنا چه گویی ازدل؟ من درد سینه دارم

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد

گفتا مرا بغل کن تا جان تو در آید!!!

┅❅❈❅┅

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۲
mohammad razavi

نظرات (۱)

سلام خوبه فقط چجوری میشه فقط متنو کپی کرد😐😕

پاسخ:
سلام، کافی است انتخابش کنید و بعد کپی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی